.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب جدید در شرکت آبفای شهری مازندران
سرپرست امور آب و فاضلاب منطقه جویبار و سیمرغ معرفی شد

در احکامی جداگانه از سوی مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران، مهندس ابراهیم صالحی طالشی به عنوان سرپرست امور آب وفاضلاب منطقه جویبار و محمد کریمی به عنوان سرپرست اداره آب و فاضلاب سیمرغ معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، معاون مالی و پشتیبانی شرکت در آیین تودیع و معارفه مدیران امور آب وفاضلاب منطقه جویبار و سیمرغ که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه سهم کشور ایران از آبهای شیرین در دنیا تنها ۲دهم درصد است، گفت: کشور ما در منطقه خشک و نیمه خشک قرار دارد.

هرمز نیاز آذری، بابیان اینکه استانهای شمالی کشور با دارا بودن دریا و طبیعت سرسبز ، از کمبود آب رنج می برد، افزود: در ایام تابستان و با توجه به حجم مسافران و گردشگرانی که به این استانها سفر می کنند، لزوم تامین و ارایه خدمات به مشترکین افزایش می یابد.

وی، ادامه داد: با تلاشها و برنامه ریزیهای صورت گرفته کارکنان شرکت آبفای شهری مازندران و مدیریت مصرف آب توسط هم استانی های عزیز، تابستان امسال با کمترین چالش در بخش آب روبه رو بودیم.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفای شهری مازندران، قیمت هر متر مکعب آب را بیش از ۵هزار ریال دانست و افزود: این درحالی است که هر متر مکعب آب به قیمت ۲ هزار ریال در اختیار مشترکان قرار می گیرد.

وی، ادامه داد: این تفاوت قیمت در بخش آب، ضررهای مالی بسیاری به شرکتهای آبفا وارد کرده است.

نیاز آذری، با بیان اینکه کمبود آب در کشور تبدیل به معضلی جدی شد، افزود: با مدیریت صحیح در مصرف آب می توان کشور را از این بحران خارج نمود.

گفتنی است در پایان این مراسم، مهندس صالحی به عنوان سرپرست امور آب وفاضلاب منطقه جویبار معرفی و از زحمات محمد کریمی قدردانی شد . همچنین محمد کریمی به عنوان سرپرست امور آب وفاضلاب سیمرغ معرفی و از زحمات عبدالعلی برزگر تجلیل به عمل آمد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

وصال 6 مهر 1393
انتصاب شایسته جناب مهندس صالحی که به حق از نیروهای متخصص وارزشی میباشند را به محضر ایشان تبریک عرض نموده و امیدوارم با اتکال به ذات لایزال الهی منشا خیر و خدمات ارزنده برای مردم باشند
بي نام 7 مهر 1393
ان شاء الله يك روز خبري از آب منطقه اي مازندران درج كني كه مدير مطالعاتش رو عوض كردند.
نا شناس 7 مهر 1393
...... با پارتی بازی به این سمت معاونت استان رسید .

آدم مغرور سرش به سنگ میخورد.

همیشه باباجون سمت نداره....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.